Werken bij

Alle mensen hebben recht op een waardig en goed leven, midden in de samenleving. Want iedereen doet ertoe. Anton Constandse helpt mensen die door een psychiatrische kwetsbaarheid, soms gecombineerd met verslaving, ondersteuning nodig hebben in het dagelijkse leven. Wij zijn marktleider op het gebied van beschermd wonen en ambulante ondersteuning voor cliënten in de gemeente Den Haag.

Uniek in herstel, je doet ertoe

Werken bij Anton Constandse

In de regio’s Haaglanden en Leiden bieden wij aan zo’n 1.500 cliënten ambulante ondersteuning, beschermd wonen en ondersteuning bij een zinvolle daginvulling. Onze cliënten zijn jongeren, volwassenen en ouderen. Er werken ongeveer 500 collega’s op diverse locaties.
Lees meer over werken bij ons»

Vacatures

Heb jij interesse om bij Anton Constandse te komen werken?
Bekijk dan hier onze vacatures»

Stage lopen

Anton Constandse biedt studenten van verschillende studierichtingen de mogelijkheid om stage te lopen bij Anton Constandse. Dat is écht praktijkervaring opdoen in de psychiatrische ondersteuning van cliënten.
Lees meer over stage lopen »

Vrijwilligers

Bij Anton Constandse kunnen we niet zonder vrijwilligers. Zij leveren een waardevolle bijdrage aan het leven van onze cliënten. Als vrijwilliger ondersteun je hen door samen deel te nemen aan activiteiten.
Lees meer over vrijwilligerswerk»

Heb je vragen over werken bij Anton Constandse?

Wil je meer weten over onze organisatie of hoe we werken? Benieuwd naar wie je collega’s worden? Onze afdeling PO&O (personeelszaken) vertelt je er graag alles over:

E-mail: personeelszaken@stichtingantonconstandse.nl
Telefoon: 070 308 20 95