Kevin
sociaal psychiatrisch ondersteuner - Trekschuit

"Werken met mensen met dubbele problematiek, een psychische aandoening en verslaving, is ongelooflijk boeiend."

Mijn verhaal
Angelique
sociaal psychiatrisch medewerker - ambulant

"Ik ben de hele dag op pad, en het voelt echt als míjn wijk."

Mijn verhaal

Post-hbo-opleiding

Wij zijn een organisatie in ontwikkeling. In samenwerking met de Hogeschool Leiden hebben wij een post-hbo-opleiding ontwikkeld. Tijdens deze opleiding worden toekomstige sociaal psychiatrisch ondersteuners (spo’ers) voorbereid om samen met elkaar een beroepspraktijk te voeren. Eigen verantwoordelijkheid voor de locatie waar je werkt is het uitgangspunt.

Ondernemingsraad

De Stichting Anton Constandse heeft een actieve ondernemingsraad (OR). De OR behartigt de belangen van alle medewerkers en staat voor een gezonde stabiele organisatie die inspeelt op de maatschappelijke ontwikkelingen. Hierbij wordt gestreefd naar een veilig en transparant werkklimaat. In een goede samenwerking met de bestuurder slaat de OR de brug tussen medewerkers en bestuur.

Wisselweken

De wisselweek biedt de mogelijkheid om een week per jaar op een andere plek of in een andere functie binnen de organisatie te werken.

Hierdoor leer je de organisatie beter kennen, krijg je begrip voor elkaars werk en zie je misschien een toekomstige werkplek.

Anton ontspant

Plezier en teamgeest staan centraal bij de Stichting Anton Constandse. Personeelsvereniging Domus organiseert jaarlijks de Stichting Anton Constandsedag en het beachvolleybaltoernooi. Daarnaast worden wisselende activiteiten georganiseerd.

Bekijk alle vacatures