Werken bij

De Stichting Anton Constandse groeit. Daarom zijn er regelmatig nieuwe medewerkers nodig. Misschien is werken bij onze stichting iets voor jou. Informatie vind je hieronder en op andere pagina’s van de site.

Wij zijn uniek, ben jij dat ook?

Wij zoeken collega’s die flexibel, gemotiveerd, vindingrijk en positief zijn. Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk; niet alleen voor onze bewoners en cliënten, maar ook voor elkaar. De Stichting Anton Constandse heeft goede arbeidsvoorwaarden en een inspirerende en plezierige werkomgeving, vol mogelijkheden. Ook voor de toekomst!

Medewerkers krijgen de ruimte

Wij zijn een organisatie in ontwikkeling. In samenwerking met de Hogeschool Leiden hebben wij een post-hbo-opleiding laten ontwikkelen. In deze opleiding worden toekomstige sociaal psychiatrisch ondersteuners (spo’ers) voorbereid om samen met elkaar een beroepspraktijk te voeren. Eigen verantwoordelijkheid voor de locatie waar je werkt is het uitgangspunt.

Wisselweken

De Wisselweken bieden de mogelijkheid om op proef, een week per jaar, in een andere functie te werken of op een andere locatie. Dat is leuk, leerzaam en verbetert de samenwerking.

Ondernemingsraad

De Stichting Anton Constandse heeft een actieve Ondernemingsraad (OR) die maandelijks overleg heeft met de bestuurder over algemene ontwikkelingen binnen de organisatie. De Ondernemingsraad stelt zich proactief op en denkt in een vroeg stadium mee over gezond en geborgen beleid met het oog op de belangen van zowel medewerkers als organisatie.

Stichting Anton Constandsedag

Plezier en teamgeest staan centraal bij de jaarlijkse Stichting Anton Constandsedag, die wordt georganiseerd door de enthousiaste personeelsvereniging Domus. Er zijn ook themamiddagen waarop medewerkers samen activiteiten ondernemen of informatie krijgen over interessante en actuele onderwerpen.

Klasse in beschermd wonen, begeleid zelfstandig wonen en dagbesteding

De Stichting Anton Constandse is toonaangevend in de regio Den Haag op het gebied van beschermd wonen, ambulante begeleiding en dagbesteding. Mensen met een psychiatrische diagnose vinden bij ons een woonomgeving die bij hen past of krijgen begeleiding in hun eigen woning. We helpen hen een zo normaal mogelijk bestaan op te bouwen en zetten ons in voor herstel, groei en ontwikkeling van de mens in al zijn diversiteit. Dat maakt de werkomgeving zo boeiend.