Danny
bezoeker van De Regisseur

'In beweging komen is de eerste stap naar herstel."

Mijn verhaal
Saras
Cliënt

Ik dacht: “ik kan wel wat POWER gebruiken”.

Mijn verhaal

De Regisseur

De Regisseur is een ontmoetingsplek voor iedereen. De bezoekers zijn er met elkaar en voor elkaar. Vindt u het leven een prachtige ontdekkingsreis en wilt u anderen een stukje verder op weg helpen? Of heeft u juist meer tegenwind en kunt u wel wat steun gebruiken? In beide gevallen bent u op uw plek bij De Regisseur, want juist die mix van bezoekers is onze kracht.

De Regisseur nodigt u van harte uit voor een kopje koffie, een praatje en gezellige activiteiten. Voor mensen die behoefte hebben aan meer, is er een aanvullend aanbod zoals leerzame themamiddagen, lotgenotengroepen en andere praat- & doe-groepen.

Klik hier voor een overzicht van de activiteiten

KIK

In de Weimarstraat komen we elke week bij elkaar om aan onze plannen te werken. We zijn bezig met het opzetten van een kookclub, een creatieve doe-middag en buitensport.

Heb jij eigen ideeën? KIK dan met ons mee!

Elke donderdag van 19.00 - 21.30 ben je van harte welkom op onze gratis KIK-Hang-out aan de Weimarstraat 364 in Den Haag.