Waar kunnen we je mee helpen?

Wij helpen je weer grip te krijgen op je dagelijks leven. Samen kijken we naar wat wel mogelijk is. En wat jij nodig hebt om mee te kunnen doen in de samenleving. Zo geven we je begeleiding en ondersteuning die bij jou past. In je eigen omgeving of in één van onze beschermde woonlocaties. De regie in herstel heb je zelf. Afgestemd op wat jij nodig hebt en wilt bereiken. Zo werk je stap voor stap aan je herstel. We werken met jouw toestemming samen met je familie, huisarts, thuiszorg, gemeente, welzijnsorganisaties, leraren, docenten en behandelaren of verpleegkundigen van de GGZ.

Beschermd wonen

Op onze beschermd wonen locaties woon je samen met anderen en krijg je ondersteuning van ons. Tijdens je verblijf in een beschermde woonvorm werk je aan verschillende doelen. Dat kan van alles zijn. We helpen je om de draad van het gewone leven weer op te pakken. Je kan altijd terugvallen op een medewerker van Anton Constandse.
Lees meer over beschermd wonen »

Ondersteuning thuis

Ondersteuning thuis houdt in dat een begeleider van ons in je eigen omgeving of woonsituatie ondersteuning biedt. Je begeleider maakt samen met jou afspraken wanneer hij bij je langskomt. Dit is afhankelijk van wat er nodig is. Soms is één keer per week genoeg en soms is het nodig om elke dag af te spreken. Tijdens deze afspraken werk je aan de doelen, die je samen met je begeleider opstelt.
Lees meer over ondersteuning thuis »

Zinvolle daginvulling

Een goede invulling van de dag is belangrijk voor je herstel. Het geeft structuur, afleiding, zorgt ervoor dat je anderen ontmoet en is goed voor je zelfvertrouwen.  Er zijn verschillende mogelijkheden, afhankelijk van je eigen situatie. We helpen je met het vinden van activiteiten, die bij je passen.
Bekijk hier het activiteitenaanbod»

Ondersteuning richting werk met Anton Werkt
Naast het helpen met het vinden van activiteiten ondersteunen onze trajectbegeleiders van Anton Werkt jou in het zetten van stappen richting werk. Samen met jou onderzoeken we welke stappen nodig zijn om de juiste baan te vinden én te behouden. Of het nu gaat om het opdoen van waardevolle werkervaring, het volgen van een gerichte opleiding, of het optimaal voorbereiden van je sollicitatie, onze trajectbegeleiders staan aan je zijde.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek de mogelijkheden via antonwerkt@stichtingantonconstandse.nl

"the sky is not the limit; the sky is just the first stop"