Goeverneurlaan

Beschermd wonen in het Laakkwartier

De Goeverneurlaan is een woonvoorziening voor 20 volwassenen met een psychiatrische kwetsbaarheid. In een veilige woonomgeving met veel regelmaat werk je hier aan een zelfstandig(er) leven.

Goeverneurlaan

“We wonen hier heerlijk rustig, maar nooit eenzaam.” – bewoner van Goeverneurlaan

De woningen bij Goeverneurlaan

• Elke bewoner een eigen kamer met overdekt balkon
  • Gezamenlijke woonkamer en keuken op elke verdieping
  • Gedeelde douche en toilet op elke verdieping
  • Tuin

In de verbouwde portiekwoningen aan de Goeverneurlaan in het Laakkwartier wonen twee of drie mensen per verdieping. Heb je behoefte aan gezelligheid? Loop dan bij lekker weer de tuin in of kom naar de inloopruimte voor een kopje koffie, een praatje of leuke activiteiten. Wil je jezelf liever even terugtrekken, dan kan dat op je eigen kamer.

Er is veel aandacht voor sport en ontspanning. Bewoners gaan bijvoorbeeld samen naar de sportschool, uitwaaien op het strand of doen creatieve activiteiten met elkaar.

Ondersteuning op deze locatie

We ondersteunen je bij jouw persoonlijke doelen en wensen. Samen bekijken we hoe je deze bereikt. Naast deze individuele ondersteuning op maat zijn er drie algemene aandachtspunten: zorgen voor een veilige woonomgeving, vasthouden aan regelmaat en kiezen voor een gezond leven. Je merkt dat bijvoorbeeld aan de aandacht voor regelmatige ontspanning en sportactiviteiten die we organiseren.