Sterrenhof

Beschermd wonen in Wateringse Veld

Bij Sterrenhof wonen 16 mensen met een psychische aandoening, verdeeld over 2 groepen van 8 personen. Je krijgt hier 24 uur per dag ondersteuning op alle levensgebieden. Door in een groep te wonen, leer je ook van elkaar.

Sterrenhof

“Ik voel me hier veilig en prettig.” – bewoner van Sterrenhof

De woningen bij Sterrenhof

• Elke bewoner een eigen kamer met kleine keuken, douche, toilet en aansluiting voor radio, tv en telefoon
  • Twee gezamenlijke woonkamers
  • Lift aanwezig

Sterrenhof ligt in Wateringse Veld, op loopafstand van winkelcentrum Leyweg. De woningen zijn op de eerste verdieping. Je hebt veel privacy, maar er is altijd iemand dichtbij als je behoefte hebt aan gezelligheid. Er zijn twee gezamenlijke woonkamers om samen te eten. Je zorgt met elkaar dat deze ruimtes schoon blijven.

Ondersteuning op locatie

Sterrenhof biedt intensieve ondersteuning op alle levensgebieden. We stimuleren je om zo zelfstandig mogelijk te leven in een veilige woonomgeving en motiveren je om te kiezen voor een regelmatig en gezond leven. Er is aandacht voor activiteiten en gezelligheid in het dagelijks leven. Ga bijvoorbeeld mee zwemmen, schuif aan voor een spelletje of kom mee op een uitje. Je bent ook van harte welkom bij de gezamenlijke viering van de feestdagen.

We bieden ondersteuning op maat, want iedereen is anders. Jij hebt andere behoeften, doelen en mogelijkheden dan jouw medebewoners. Wij ondersteunen je waar nodig en helpen je om inzicht te krijgen in wat je wilt en kunt. Daarna maak je keuzes en onderneem je stappen. Dat doe je niet alleen: je kunt steeds rekenen op onze ondersteuning.