Krachtenbundel uitgereikt

2 juni 2017

Op donderdag 1 juni is in Delft de Krachtenbundel uitgereikt. Een productie van Reëlle Communicatie waar de Stichting Anton Constandse aan heeft bijgedragen. De Krachtenbundel is een serie verhalen van bijzondere mensen die allen op een bepaalde manier tot bloei zijn gekomen  doordat zij gebruik maken van hun kracht en talent, ondanks hun leeftijd, handicap of psychische aandoening. De eerste exemplaren zijn in ontvangst genomen door wethouders van de gemeenten Leidschendam-Voorburg, Voorschoten, Wassenaar en Lansingerland.

In de bijdrage van de Stichting Anton Constandse doet Tommy zijn verhaal. Hij vertelt openhartig over zijn jeugd, zijn problemen en op welke wijze hij als vrijwilliger bij de stichting terecht is gekomen. Inmiddels is Tommy in dienst als activiteitenbegeleider en volgt hij daarnaast de opleiding tot ervaringsdeskundige. Omdat Tommy een van die mensen is die zichzelf altijd in de schaduw van anderen zet om ze met een duwtje in de rug verder te helpen, is dit verhaal in de Krachtenbundel een goede manier om hemzelf eens in de schijnwerpers te zetten.

Nieuwsgierig naar het verhaal van Tommy? Lees het hier