Informatie voor cliënten

Hoe is het binnen de Stichting Anton Constandse geregeld met inspraak voor bewoners/cliënten? Is er inspraak mogelijk? En wat als u een klacht heeft? Waar kunt u dan terecht?

De Stichting Anton Constandse heeft een actieve bewonersraad. De bewonersraad praat met de directeur over zaken binnen de stichting die met bewoners en cliënten te maken hebben. In de raad zit een vertegenwoordiging van de bewoners van elke woonvorm en van zelfstandig wonende cliënten. Tevens is er een bewonersconsulent, Annemieke Claproth, telefonisch bereikbaar op 070 321 02 14 of per mail: a.claproth@stichtingantonconstandse.nl

Daarnaast hebben we een eigen cliëntvertrouwenspersoon. Bij hem kunt u terecht als u hulp of advies wilt bij een klacht.

We hebben voor u diverse folders en verslagen beschikbaar. Deze kunt u eventueel ook downloaden. U vindt al deze informatie op de pagina downloads & bestellen. Hier vindt u ook het kwartaalprogramma van onze dagbesteding onder de naam Anton Aktief.