Activiteit | 7/6/2018

’t Koetshuis

Voor onze activiteiten zie ons kwartaaloverzicht.

’t Koetshuis is een activiteitencentrum gelegen in een mooie tuin aan de Vliet in Den haag. Wij bieden leuke activiteiten aan voor cliënten van Stichting Anton Constandse en buurtbewoners uit Den haag, Ypenburg en Leidschendam-Voorburg.

Wat ons zo bijzonder maakt is dat we mooie cadeauartikelen en andere leuke producten maken en verkopen in de creatieve werkplaats. De creatieve werkplaats is de plek om laagdrempelig creatief te werken en te leren. Met onze ondersteuning kun je aan de slag binnen de thema’s textiel & weven, keramiek en crea.

Buiten hebben we een grote moestuin en oesterzwamkwekerij: de Pompoenerij. Hier geven wij cliënten de mogelijkheid tot vrijwilligerswerk tegen reiskostenvergoeding.
Wil je wel langskomen maar niet werken in de creatieve werkplaats of Pompoenerij? Geen probleem! Je kunt altijd vrijblijvend langskomen om een kop koffie te drinken, een spelletje te spelen of mandala te kleuren.