Gezelligheid met elkaar Mensen ontmoeten en praten Sporten en gezondheid Tuinieren en natuur Scheveningen Vrijdag

Surfsessies

Altijd al een keer willen surfen? Dat kan. Leer surfen, suppen, spelen met de golven, zwemmen met een surfpak aan, dobberen, frisbee, balletje gooien, op je handdoek zeehonden spotten. Liggen chillen met je voeten in het zand even helemaal uit je hoofd.

Tijd 10:00 - 13:00 uur
Adres De Regisseur, Jacob Pronkstraat 6
Contactpersoon Martin Pakvis 0653544561

Je kan vrijblijvend oriënteren bij Surfsessies of het iets voor je is, indien je wekelijks wilt meedoen heb je een indicatie dagbesteding nodig.

Bij verzamelpunt De Regisseur nemen we een bakje thee of koffie en trekken we de surfpakken aan. Vervolgens lopen we met de surfplank richting zee.
Na een korte uitleg stroming, do’s & dont’s nemen we eerst een duik in de zee om op temperatuur te komen. Daarna pakken we de plank en gaan de golven op en leer je stapsgewijs de kneepjes van het surfen.
(Vanaf de maanden Mei tot November is de zee goed toegankelijk met een surfpak. Vanaf November tot Mei zijn er enkele wintersurfpakken beschikbaar en dien je eigen handschoenen, schoentjes en cap mee te nemen)

Wil je wel mee maar niet surfen? Dat kan… het is heerlijk om in je surfpak in de zee te zwemmen zonder het koud te krijgen, of met je handdoek op het strand, blote voeten in het zand, frisse neus, haren in wind en langs je wangen en genieten van de rust op het strand. Voor de niet surfers is er de mogelijk voor een Trashure Hunt strandwandeling, er wordt zelfstandig met een klein groepje gewandeld terwijl andere deelnemers in het water liggen.

Surfen en een duik in de zee met het geluid van de golven werkt therapeutisch, ontspant en heeft een natuurlijke kalmerende werking en voel je je weer helemaal verbonden met de natuur.

Neem contact op met Lisanne Bussing voor vragen over de activiteiten die Anton Constandse biedt in Scheveningen, Haagse Hout en Leidschendam/ Voorburg en vragen over opleiding en werk.
Tel. 06 271 923 70l.bussing@stichtingantonconstandse.nl