Activiteit | 22/6/2022

Jaarlijks voetbaltoernooi 2022

Op dinsdag 30 augustus 2022 om 11.30u is het dan eindelijk weer zover. Na een paar jaar afwezigheid i.v.m. o.a. coronamaatregelen, willen we het Anton Aktief voetbaltoernooi 2022 laten plaats vinden bij voetbalvereniging SVV Scheveningen.

Het voetbaltoernooi is ervoor bedoeld, om samen met de cliënten deel te nemen in een zelf samengesteld team. Je speelt 7 tegen 7 op een half veld. Mocht je niet aan 7 deelnemers kunnen komen, dan kun je dit aan doorgeven! Dan gaan we kijken of jullie met een ander team zou kunnen worden samengevoegd. Ook thuiswonende cliënten en begeleiders kunnen dus deelnemen! Iedereen is welkom!

Graag ontvang ik van jullie voor 1 juli 2022 jullie deelname.

Let op het toernooi kan alleen doorgaan als er min. aantal teams deelnemen!

Maak van tevoren duidelijk afspraken met cliënten en begeleiders die het team gaan vormen, zodat we deze sportieve dag ook de jaren erna kunnen blijven uitvoeren.
Voor deze dag zijn we ook opzoek naar mensen die niet willen/kunnen voetballen, maar wel willen fluiten! Weet jij iemand of zou jezelf dat willen doen, laat me dat ajb weten.

Mochten jullie nog vragen hebben neem dan contact op met Mario.

Mario Kok, Tel. 0683246744