Karin Manuel nieuw lid van de Raad van Toezicht
Nieuws | 6/12/2022

Karin Manuel nieuw lid van de Raad van Toezicht

Karin Manuel start per 1 januari 2023 als nieuw lid van de Raad van Toezicht van Anton Constandse. ‘Karin is een versterking van onze Raad van Toezicht. Ze is een sparringpartner voor de bestuurder, onder andere op het gebied van HRM. Wij kijken uit naar de samenwerking’, aldus voorzitter van de Raad van Toezicht Gerdy Harteveld.

Karin Manuel heeft een achtergrond in bestuur- en organisatiewetenschappen. Ze vervulde verschillende interimfuncties bij overheids- en zorgorganisaties als directeur met organisatieontwikkeling en bedrijfsvoering in haar portefeuille.

Op 1 januari 2023 treedt Karin Manuel ook aan als bestuurder bij Stichting Maria Dommer in Maarssen. Daarnaast is ze toezichthouder bij Amarant in Tilburg e.o. en ROC-TOP Amsterdam.