23/12/2021

Ondertekening contract woningcorporatie Staedion voor Loosduinse Hof

Anton Constandse heeft een contract getekend met woningcorporatie Staedion voor de locatie Loosduinse Hof. Vijftien cliënten van Anton Constandse komen op deze locatie te wonen. In Loosduinse Hof komt het ‘Wonen met een Plus-concept’. De ‘Plus’ betekent voor bewoners: elkaar ontmoeten, naar elkaar omkijken en ondersteuning krijgen waar nodig. En ook actief blijven en meedoen aan activiteiten. Met deze mooie mix hopen we dat bewoners van Anton Constandse en de andere bewoners elkaar kunnen ondersteunen waar nodig. Alle bewoners, maatschappelijke organisaties en Staedion vormen samen een vitale leefgemeenschap. In het nieuwe jaar is de grote opening van Loosduinse Hof.
De vloerbedekking en gordijnen voor onze cliënten zijn mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818.

Tekenen contract Staedion
Van links naar rechts:
Gijsbert van Herk (bestuursvoorzitter Staedion) Joyce Zonneveld Piek (gebiedsmanager Anton Constandse), Rianne van der Slot (manager bedrijfsonroerendgoed Staedion) en Arjenne Daams (bestuurder Anton Constandse)