Nieuws | 16/11/2021

Aanscherping bezoekersbeleid

Afgelopen vrijdag (12 november) heeft er opnieuw een persconferentie plaatsgevonden. In Nederland komen er elke dag nog veel besmettingen bij en moeten elke dag meer mensen naar het ziekenhuis.  Daarom gelden vanaf zaterdag 13 november 18:00 nieuwe regels. Deze maatregelen gelden in ieder geval tot zaterdag 4 december.

Wat zijn de geldende maatregelen binnen Anton Constandse?

• Was regelmatig je handen
  • Nies/hoest in je elleboog
  • Ventileer alle binnenruimtes goed
  • Heb je klachten? Laat je testen en blijf thuis
  • Houd anderhalve meter afstand
  • Draag een mondkapje bij mogelijke verdenking van besmetting en wanneer je geen 1,5 meter tot elkaar kunt houden

Bezoekersbeleid: max 4 bezoekers per dag

Onze cliënten ontvangen bezoek en dit willen we zoveel mogelijk blijven faciliteren. Hierbij houden we ons aan de nieuwe maatregel van maximaal 4 bezoekers per dag. Locaties kunnen het bezoek naar eigen inzicht beperken. Ook bezoekers dragen in algemene ruimtes en wanneer 1,5 meter afstand niet mogelijk is, een mondkapje.

Blijf in alle gevallen alert op

• de verkoudheidsklachten,
  • de basis hygiënemaatregelen en
  • de 1,5 meter afstand.