23/1/2020

Samenwerking Spoor 22

Op 21 januari hebben Arjenne Daams en Remco Vierling namens Stichting Anton Constandse en Spoor 22 een vierjarige samenwerkingsovereenkomst getekend.

Deze samenwerking heeft als doel om tot een goed en samenhangend opleidingsaanbod in het sociaal werk te komen voor studenten, opleiders en werkgevers. In de praktijk betekent de samenwerking dat studenten van ROC Mondriaan niet alleen stage lopen op locaties van de Stichting Anton Constandse, maar dat zij ook een dag in de week door onze professionals praktijklessen krijgen over het vak.

De samenwerking loopt al sinds september 2019 en is nu officieel bekrachtigd. De ervaringen uit de eerste maanden zijn zeer positief volgens alle betrokkenen.