16/7/2019

We haken in op Fluro Friday, Beach, Yoga & Surf

Geef je op en doe mee!

ONE WAVE’S FLURO FRIDAY SCHEVENINGEN
We pakken geestelijke gezondheidsproblemen aan met een eenvoudig recept … zoutwatertherapie, surfen, yoga en fluor!

Doe met ons mee!
Voor iedereen met psychische klachten én de mensen om hen heen! Maar iedereen is welkom om deze positieve vibe te verspreiden! Pro surfer, beginner yoga- of strandliefhebber!

Edities 2019 beginnen om 16.00 uur

26 juli @ The Shore
23 augustus @ Aloha
20 september @ Hart Beach

Kun je nog niet surfen en doe je graag mee met een surfles? Een surfles kost 20 euro per les. Met Ooievaarspas kost een les 10 euro!

INSCHRIJVEN SURFLES

Om je in te schrijven voor een surfles email je info@studioliefde.nl en vermeld je Surfles Fluro vrijdag + datum van jouw voorkeur (en) in het onderwerp. Je kunt ook bellen of What’s appen naar Sabine +31616100412 (de les vindt plaats wanneer minimaal 5 personen ingeschreven zijn).

Als je mee wilt doen met één van de activiteiten zorg dan dat je om 16.00 uur in je outfit klaar staat op het terras van de surfschool. We gaan van start na de sharing in de cirkel.

WAAR EN HOE TE VERZAMELEN?
Verzamel om 16.00 uur in je wetsuit, yoga-outfit of met je zwempak en je fluro-accessoires / outfit en je surfboard of yogamat op de surfschool om naar het strand te gaan voor het begin van deze tribal gathering om je funk te bevrijden!

Zorg ervoor dat je om precies om 16.00 uur klaar staat met je gear en flour outfit op de surfschool van die dag om het strand op te gaan, zodat we iedereen bij elkaar kunnen krijgen voor de start van deze positieve activiteit die zegt: Het is OK om (soms) even niet OK te zijn!

We beginnen in een grote cirkel, verbinden met elkaar en delen wat woorden en knuffels voor wie er zin in heeft! Daarna beginnen de activiteiten! Of dat nu surfen, yoga is of door in de zee te spelen!

OVER DE ACTIVITEITEN

SURFEN gebeurt altijd (tenzij er onweer is;-). Met of zonder golven leer je hoe je met de flow van het leven mee te gaan. Kun je al surfen, dan weet jij het best waar je je funk wil verspreiden in het water! Zijn er geen golven? Dan kun je ook meedoen aan de yoga of gewoon een stukje zwemmen (op eigen initiatief en risico).

YOGA op het strand wordt begeleid en is GRATIS. De yoga les vindt alleen plaats als het droog weer is en er niet extreem veel wind staat.

ZWEMMEN is op eigen risico. Je kunt in de golven spelen of zwemmen wanneer de zee vlak is. Dit is echter een niet-begeleide activiteit!

Changing your world one wave at the time, cause one wave is all it takes!