3/7/2019

Stichting Anton Constandse partner van Parkpop

Het festivalseizoen is begonnen en daarmee barst de agenda van Bandsessies haast uit zijn voegen! Op zondag 30 Juni heeft muzikantencollectief Bandsessies weer op Parkpop gespeeld! Het begint bijna vaste prik te worden dat Bandsessies een aantal optredens verzorgd op de People‘s stage en dit keer waren het WhatEls, Rolf Rondeltap, Twisted Oliver en Share! die hun kunsten mochten vertonen aan het Haags publiek. Daarnaast werken we alweer voor het 6de jaar met 18 vrijwilligers op Parkpop backstage op het Haags Veld onder de naam van Anton Security.

Bandsessies was afgelopen maand niet alleen op Parkpop te zien, ook is er opgetreden bij een ander Haags fenomeen, de Vlaggetjesdag! Ook dit optreden was een groot succes, mede met dank aan De Regisseur voor het gebruik van de inloop, kleedkamers en lekkere hapjes.

Was dat het dan? Nee zeker niet, ook op Kaderock was Bandsessies aanwezig, net als een optreden op radio/tv Midvliet wat ook te zien was op het Ziggokanaal van omroep Midvliet.