6/2/2019

Wethouder opent Chillen in de Steeg

Chillen in de Steeg is op 5 februari door wethouder Kavita Parbhudayal geopend.

Zie ook de video van Den Haag FM

Op 5 februari heeft de officiële kick-off plaatsgevonden van Chillen in de Steeg. Wethouder Kavita Parbhudayal heeft met haar aanwezigheid hier een officieel tintje aangegeven.

Op verzoek van velen is de maandelijkse stapavond in ere hersteld. Wat voorheen Chillen in de Vinger was, is nu Chillen in de Steeg! Elke 1e dinsdag van de maand kun je in Theater in de Steeg aan het Westeinde onder het genot van live muziek mensen ontmoeten. Bezoekers betalen voor hun consumpties, de daghap is gratis.

Deze stapavond wordt mogelijk gemaakt door een werkgroep van enthousiaste cliënten, vrijwilligers, muzikanten, koks, redactieleden en medewerkers van de Stichting Anton Constandse, Haags Steunsysteem en Reakt.