1/4/2018

Cliënten helpen mee met Hipfest

Afgelopen Goede Vrijdag heeft voor de vijfde keer het muziekevenement ‘HipFest’ plaatsgevonden in de Keizerstraat te Scheveningen.
Op het buitenpodium en in de cafés van de Keizerstraat speelden er de hele dag en avond bandjes.
In samenwerking met Popagenda Scheveningen ondersteunden voor het tweede jaar vrijwilligers vanuit de Stichting Anton Constandse het festival met diverse werkzaamheden. Dit jaar hebben tien vrijwilligers meegeholpen. Op donderdag werd er geholpen met een podium opbouwen, op vrijdagochtend werden alle drumstellen en gitaarversterkers over de podia verdeeld en in de middag was er een flyerploeg die op de boulevard en omgeving ging flyeren. De avondploeg stond paraat om diverse podia weer af te bouwen als bands klaar waren met spelen. Tijdens deze avond was er ook een zangeres van Bandsessies aanwezig die spontaan op het podium sprong en een paar nummers meezong met een van de optredende bands.
Op dinsdag heeft een aantal vrijwilligers geholpen met diverse afbouwwerkzaamheden.
Het was een hele gezellige editie van HipFest, erg leuk om te doen!

Martin Pakvis