Emma
sociaal psychiatrisch ondersteuner - ambulant

"Werken met mensen die als gevolg van psychische aandoeningen zijn vastgelopen in hun leven, geeft veel voldoening."

...

Mijn verhaal
Tommy
medewerker activering

"Nu is alles weer op orde."

Mijn verhaal

Traject

Samen met uw vaste ambulante medewerker van de stichting stelt u een ondersteuningsplan op. Hierin staan al uw wensen en doelen centraal. Op basis hiervan heeft u geregeld een individuele afspraak met deze medewerker en kunt u deelnemen aan groepsactiviteiten op verschillende locaties. De ondersteuning wordt regelmatig geëvalueerd en aangepast indien nodig.
De ambulant medewerker zal het gehele traject naast u staan om u te ondersteunen bij het vergroten van regie op alle levensgebieden.

Activiteiten

Meedoen, talenten inzetten en sociale contacten opbouwen zijn belangrijke aspecten om te komen tot herstel. Daarom kunt u naast de individuele ondersteuning ook gebruik maken van een breed scala aan activiteiten. Van samen een kopje koffie drinken tot spelen in een band, van sporten tot computers repareren en van creatief bezig zijn tot betaald werk, alles is mogelijk!

Klik hier voor meer informatie