Rafael
deelnemer Haaitek

"Ik ben nu echt bezig met iets wat ik leuk vind."

Mijn verhaal
Vydjay
cliënt met vrijwilligerswerk

'Kansen en mogelijkheden moet je zelf creëren en aangrijpen!"

Mijn verhaal

Stadslandbouw

Heeft u groene vingers? Dan is het stadslandbouwproject misschien wel iets voor u! Bij dit project worden op verschillende tuinen in de stad allerlei producten verbouwd. Dat doen we niet alleen omdat het leuk is maar ook om onze partners zoals, (F)Linke Soep & zo, Brasserie Up en De Eetkamer van Scheveningen te voorzien van producten.

Facilitaire dienst - De Bevers

De Bevers is een klusbedrijf in de breedste zin van het woord. Klusjes variëren van het ophangen van een schilderij tot het in elkaar zetten van een Ikea meubeltje en alles wat daar tussen zit.
Heeft u twee rechterhanden? Dan is dit klusbedrijf echt iets voor u!

Haaitek

Haaitek is een bedrijfje dat zich bezighoudt met computerreparatie en –onderhoud.
Het is een initiatief van een woonlocatie voor jongvolwassenen met autisme. Deze locatie heet Valk en is onderdeel van de Stichting Anton Constandse. Veel cliënten van de stichting hebben (tijdelijk) geen werk, maar sommigen hebben wél veel verstand van computers. Daarom is er in het voorjaar van 2016 een leer-werktraject gestart. Dit is snel uitgegroeid tot een klein bedrijf. Begin 2017 zijn de deuren geopend voor de wijk, zodat er zoveel mogelijk mensen met hun computers kunnen worden geholpen.
Kijk voor meer informatie op: haaitek.nl

(F)linke soep & zo

(F)linke soep & zo is een project voor echt fijnproevers. Het is een initiatief van de woonlocatie Duinstraat. Op deze locatie wordt al langere tijd enthousiast veganistisch gekookt.
Sinds begin 2017 heeft de Duinstraat zijn deuren geopend. Er worden workshops veganistisch koken gegeven en er wordt soep gemaakt en verkocht bij een Lunchroom in den Haag.
Ingrediënten van de soepen en hapjes komen voor een groot deel uit het stadslandbouwproject zowel op vraag als op aanbod.

Nu ben ik echt weer aan het werk!