Verhaal | 24/7/2017

Mahinder – vrijwilliger

Na 28 jaar als chauffeur bij Shell te hebben gewerkt, kwam ik via mijn vrouw Ilse in contact met Stichting Anton Constandse. Het leek mij leuk om mijn ervaring als chauffeur in te zetten voor cliënten van de stichting. Zo ben ik in 2011 gestart als vrijwilliger.

Met veel plezier breng ik de cliënten van en naar verschillende activiteiten. Het is extra leuk wanneer ik merk dat cliënten het echt waarderen of zelfs speciaal voor mij meegaan. Ik probeer mensen steeds te motiveren om in beweging te blijven en ga af en toe ook mee zwemmen. Dit heeft er toe geleid dat ik inmiddels niet alleen chauffeur voor stichting, maar bijvoorbeeld ook scheidsrechter ben bij het Anton Aktief voetbaltoernooi.
Het werken met een speciale doelgroep zegt mij niet zoveel. Ik krijg warmte van die gasten en geef ze warmte terug. Ik probeer iedereen mee te geven wat van je leven te maken; het kan immers zomaar afgelopen zijn.”