De woning

Het moderne appartementencomplex aan de Scheepmakersstraat, op loopafstand van het centrum, is een fijne plek om te wonen. U heeft hier een eigen zit-/slaapkamer met badkamer en toilet. De appartementen voor beschermd wonen delen een balkon en hebben een gezamenlijke eetkeuken; de overige cliënten hebben een eigen keuken. Heeft u zin in een praatje, een lekker kopje koffie of een spelletje? Kom dan naar de ontmoetingsruimte in het complex voor gezellig contact met uw medecliënten.

De ondersteuning

Alle cliënten krijgen ondersteuning om zo zelfstandig mogelijk te leren leven in een veilige woonomgeving. U wordt gestimuleerd om te kiezen voor een regelmatig en gezond leven. Daarom is er veel aandacht voor activiteiten, ontspanning en sport. U kunt bijvoorbeeld mee gaan zwemmen of met medecliënten een bioscoopje pakken. Ook de creatieve club en jaarlijkse vakantie zijn populair. Nieuwe ideeën zijn altijd welkom: veel cliënten organiseren zelf bijeenkomsten en activiteiten.

Scheepmakersstraat biedt ondersteuning op maat, want iedere cliënt is anders. U heeft andere doelen, dromen en mogelijkheden dan uw medecliënten en wij gaan daar zorgvuldig mee om. Wij ondersteunen u om inzicht te krijgen in wat u wilt en kunt. Daarna maakt u keuzes en onderneemt u stappen. U doet dat niet alleen: u kunt steeds rekenen op onze ondersteuning.

Algemene informatie

Op Scheepmakersstraat is plaats voor 16 cliënten.

Het personeel is dagelijks aanwezig van 08.00 tot 22.30 uur en is ’s nachts telefonisch bereikbaar.

Bel voor meer informatie:
Servicebureau cliëntsupportzaken, telefoon 070 308 20 90.