Fenix

Beschermd wonen in Scheveningen

Bij Fenix wonen 12 mensen met een psychiatrische kwetsbaarheid. We helpen je hier stap voor stap op weg naar een zelfstandig(er) leven.

Fenix

“Nergens mooier samenwonen dan in Scheveningen” – bewoner van Fenix

De woningen bij Fenix

• Elke bewoner een eigen kamer
  • Gezamenlijke woonkamer en keuken
  • Gedeelde douche en toilet
  • Tuin

Fenix is een villawoning in het Belgisch Park in Scheveningen. De boulevard van Scheveningen en het Kurhaus liggen op 15 minuten loopafstand. De bewoners van Fenix doen samen regelmatig leuke dingen. Ze gaan bijvoorbeeld een dagje naar Volendam, winkelen op de Bazaar in Beverwijk of naar de film. Daarnaast kan je meedoen aan sportactiviteiten. Vooral fitness is populair. En hadden we de gezamenlijke vakantie en feestelijke middag of avond met de familieleden van alle bewoners al genoemd?

Ondersteuning op deze locatie

Jij hebt andere doelen, dromen en mogelijkheden dan je medebewoners. Daarom krijg je van ons ondersteuning op maat. Met je begeleider(s) zet je op een rij wat je wil en (al) kan. Daarna maak je keuzes en onderneem je stappen.

Eén ding is voor iedereen heel belangrijk in een zelfstandig(er) leven: regelmaat. Daarom zoeken we samen naar activiteiten die jouw vrije tijd op een goede manier invullen. Je staat er nooit alleen voor: je kan steeds op ons rekenen.