De woning

Op deze locatie is plaats voor 25 mannen. U heeft er een eigen slaapkamer met wastafel en deelt douche en toilet met uw huisgenoten. Bij Botter streven wij naar een huiselijke sfeer waarbij respect voor elkaar en veilligheid belangrijk zijn. Er is een dagelijkse structuur. Deze bestaat voornamelijk uit het op vaste tijden verstrekken van medicatie, gezamenlijk eten en koffiemomenten. Verder is er een gezamenlijke woonkamer. Hier kan men onder het genot van een kopje koffie een spelletje doen of televisie kijken.

De ondersteuning

U krijgt ondersteuning van onze medewerkers. Samen met hen kijkt u naar praktische zaken die geregeld moeten worden en naar uw wensen en mogelijkheden voor de toekomst. Werken aan een ander leven is een hele uitdaging, maar vaak ook gewoon leuk. Botter heeft allerlei mogelijkheden voor sport en ontspanning die u helpen om nieuwe vrienden te maken en sterker en gezonder te worden. Wij ondersteunen u hierbij.

Ondersteuning bij verslaving

Bij Botter bent u ook van harte welkom als u verslaafd bent. Mocht u besluiten om aan uw verslaving te willen werken, dan geven wij u daarin graag professionele ondersteuning.

Algemene informatie

Op Botter is plaats voor 22 cliënten.

Het personeel is 24 uur per dag, 7 dagen per week aanwezig.

Bel voor meer informatie:
Servicebureau cliëntsupportzaken, telefoon 070 308 20 90.