7/12/2017

De Regisseur op Congres Participatie en Herstel

Met gezonde spanning zijn Danny, Mieke, Annebel en Hilma ’s ochtends vroeg vertrokken voor hun presentatie tijdens het Congres Participatie en Herstel in Amsterdam. Ruim 140 deelnemers hadden zich voor de sessie over De Regisseur aangemeld waarbij herstel, participatie en samenwerking in de wijk centraal stonden. De opkomst was groot, de spanning ook. Gelukkig werd het een groot succes.

De deelnemers waren onder de indruk van alles wat er bij De Regisseur gebeurt en hoe cliënten weer de focus weten te leggen op kracht, talent en dromen. Mieke en Danny hebben laten zien dat herstel niet altijd makkelijk gaat maar wel degelijk mogelijk is. Mieke vertelde tijdens de deelsessie haar herstelverhaal en de rol die De Regisseur daarin heeft gespeeld. Deze presentatie was voor haar ‘de kroon op haar herstel’. Danny riep met zijn strips veel bewondering op en er was veel belangstelling voor zijn stripboek. Tevens hebben we de promotiefilm van De Regisseur laten zien, die gemaakt is door Frederik, een van de bezoekers van De Regisseur. De deelsessie was voor ons allen een geweldig leuke ervaring omdat wij onze passie hebben kunnen delen met vele anderen. Wat ons betreft, voor herhaling vatbaar!

Danny en Mieke
Deelnemers De Regisseur