4/12/2017

Wij doen het duurzaam

Betekenisvolle daginvulling en duurzaamheid is volgens de Stichting Anton Constandse een uitstekende combinatie. Bij het stadstuinbouwproject worden dan ook 70 verschillende soorten pepers op duurzame wijze gekweekt en verwerkt tot sambals en chutneys. De betrokken cliënten en medewerkers zijn razend enthousiast en hebben dit enthousiasme mogen overdragen aan vele andere Hagenaren tijdens de zesde Haagse Energiebeurs van Duurzaam Den Haag. Samen met de Haagse stadsboer Elemam bemande de stichting een van de 50 stands op de beursvloer. De pepers, sambals, chutneys en pesto stonden mooi uitgestald en konden allemaal geproefd en gekocht worden. In het begin was het even spannend om alle geïnteresseerden te woord te staan, maar gaandeweg werd het steeds leuker. De Haagse Energiebeurs was een positieve dag, met veel complimenten en stralende mensen!